Fell in a Hole

Fell in a Hole

Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2017

Έπεσες στην "Τρύπα", καλή διαμονή!


Welcome, welcome! Ύστερα από προτροπή της φίλης μου Δήμητρας, αποφάσισα να υλοποιήσω τελικά αυτό που σκεφτόμουν να ξεκινήσω εδώ και πολλούς μήνες. Άνοιξα επιτέλους δικό μου blog, το "Plot Hole" (ή όπως το λέμε εμείς οι καμμένοι "Τρύπα στην Πλοκή" όταν υπάρχουν σεναριακά κενά) για να μοιράζομαι μαζί σας τα πάντα για τις σειρές. Ανυπομονώ να δημιουργήσουμε ένα παρεάκι όπου θα συζητάμε για τις σειρές μας, να προτείνουμε ο ένας στον άλλο καινούρια πράγματα και να λέμε (πολιτισμένα!) τις απόψεις μας.
Για όσους με ξέρουν, η κίνηση του να ξεκινήσω ένα blog θεματικό, όπου θα γράφω για τις αγαπημένες μου (και μη) σειρές, θα φαίνεται κάτι το αναμενόμενο. Έχω τρέλα και αγαπώ το χόμπι μου, οπότε είπα να το πάω ένα βήμα παρακάτω. Σιγά σιγά θα σας αναφέρω και τις σειρές που βλέπω για να μπούμε όλοι μαζί στο κλίμα, αλλά σαν πρώτο post ήθελα απλά να ευχαριστήσω όποιον διαβάζει αυτές τις γραμμούλες. Σημαίνει πολλά για μένα το ότι άνοιξες αυτό το link. 
Αυτά για αρχή, more coming soon...
Byeee!
-Εύη