Fell in a Hole

Fell in a Hole

Κυριακή 24 Σεπτεμβρίου 2017

Teen Wolf | Το φινάλε.


"Είναι μια σειρά με λυκανθρώπους και τέρατα, πως κάνεις έτσι;"

Έμαθα να είμαι η άγκυρα του εαυτού μου.
Έμαθα ότι η μεγαλύτερη δύναμη δεν κρύβεται στις γροθιές αλλά στην ψυχή μου.
Έμαθα ότι αν είμαι ερωτευμένη και παλέψω γι'αυτό που νιώθω μπορεί να έχω την ανταπόκριση που θέλω.
Έμαθα ότι το bullying δεν πρέπει να είναι ανεκτό πουθενά και πως πάντα πρέπει να μιλάω και να επεμβαίνω.
Έμαθα πως όλοι οι άνθρωποι είναι ίσοι ανεξάρτητα από το χρώμα, την φυλή και την σεξουαλικότητά τους.
Έμαθα πως ο αλκοολισμός δεν είναι λύση για να ξεφύγω από τα προβλήματά μου.
Έμαθα ότι όλοι μας έχουμε μια καλή και μια κακή πλευρά.
Έμαθα και είδα τον δυναμισμό που μπορεί να έχει μια γυναίκα μέσα από τους γυναικείους χαρακτήρες της σειράς.
Έμαθα ότι αξίζει να δίνω δεύτερες ευκαιρίες.
Έμαθα πως ένας εχθρός μπορεί να γίνει φίλος και το αντίστροφο.
Έμαθα πως δεν τρέχω από τα προβλήματά μου αλλά παλεύω να τα αντιμετωπίσω.

Ατάκες με σημασία

"Be your own anchor!'
"You see, death doesn't happen to you Lydia. It happens to everyone around you okay?"
"Not all monsters do monstrous things."
"If you're going though hell, keep going."
"Somenone tried to strangle me and i survived. I don't need to hide that."


Όχι. Το Teen Wolf δεν είναι απλά μια σειρά με λυκανθρώπους και τέρατα.
Ευχαριστώ για όλα όσα έμαθα. Goodbye 💖

Εύη.