Fell in a Hole

Fell in a Hole

Πέμπτη 16 Μαρτίου 2017

Σειρές που ξεκίνησα(ν) με τη νέα σεζόν! | Part 2


Όσοι δεν διαβάσατε ακόμα το πρώτο μέρος, τρεχάτε! Σας περιμένω για λίγο.... Εντάξει;; Ωραία, συνεχίζω με την επόμενη τριάδα σειρών που είπα να δοκιμάσω φέτος και τυχαίνει να είναι και οι τρεις καινούριες.

Taboo: Ο James θεωρείται νεκρός εδώ και χρόνια, όμως μια μέρα ξαφνικά επιστρέφει πίσω στο Λονδίνο όπου αποκαλύπτει σε όλους ότι τόσο καιρό ζούσε στην Αφρική. Είναι ο μεγάλος κληρονόμος της ναυτιλιακής αυτοκρατορίας του πατέρα του και καλείται να ξεκινήσει τη ζωή του στο Λονδίνο από το μηδέν. Τα γεγονότα διαδραματίζονται στο 1814.

Προσωπική άποψη: Δεν έχω! Είδα ένα επεισόδιο κι ενώ λατρεύω Tom Hardy, ένα πράγμα που με απωθεί από σειρές, είναι όταν μπλέκονται αιμομικτικές σχέσεις μεταξύ των χαρακτήρων. Όταν έμαθα ότι υπάρχει ειδύλλιο μεταξύ του James και της αδερφής του να το πω λαϊκά, ξενέρωσα. Δεν αντιλέγω ότι η σειρά πιθανόν να είναι αριστούργημα, αλλά δεν καλύπτει τα δικά μου προσωπικά γούστα.
Η σειρά βρίσκεται στην πρώτη της σεζόν αλλά έχει ανανεωθεί ήδη για δεύτερη.


Beyond: Νεανική σειρά επιστημονικής φαντασίας με κομματάκι υπερφυσικού. Ο Holden Matthews ξυπνάει μετά από κώμα διάρκειας 12 χρόνων και συνειδητοποιεί ότι έχει κάποιες...δυνάμεις. 

Προσωπική άποψη: Είναι ιδανικό αν ψάχνει κανείς κάτι χαλαρό αλλά με υπόθεση, δεν είναι και η mind fuck σειρά που σε αφήνει σε τρομερά cliffhangers αλλά σίγουρα δεν την λες και αδιάφορη. Εμένα μου άρεσε και σίγουρα θα την συνεχίσω, μου αρέσει και το φρέσκο cast με αποκορύφωμα τον λατρεμένο Johnathan Whitesell, γνωστό και από τον ρόλο του Bryan στη σειρά "The 100".
Η σειρά τελείωσε με την πρώτη της σεζόν και έχει ανακοινωθεί επίσημα πως θα επιστρέψει με δεύτερη. 



Riverdale: Teen drama βασισμένο σε σειρά comics του 1941. Η σειρά ακολουθεί την ζωή του Archie και των φίλων του στην μικρή πόλη του Riverdale, όπου μια δολοφονία ξαφνικά θα φέρει τα πάνω κάτω. 

Προσωπική άποψη: Ανάλαφρο, ευχάριστο, έχει τις ανατροπές του και σε κάθε επεισόδιο υπάρχει εξέλιξη. Μου αφήνει μια αίσθηση από "Smallville" των πρώτων σεζόν, με το σχολείο, την σχολική εφημερίδα και την παρέα νέων. Μου αρέσει πολύ το cast, είναι φρέσκο και ευχάριστο. Έχει και το στόρι της δολοφονίας και της αναζήτησης του ενόχου που προσδίδουν ένα αστυνομικό στοιχείο στη σειρά.
Προβάλλεται ακόμα ο πρώτος κύκλος και η σειρά έχει ανανεωθεί και για δεύτερο. 


Δεν ξέρω αν θα υπάρξει 3ο μέρος του άρθρου, αναλόγως τον χρόνο που έχω να ξεκινή-... Μα ποιον κοροϊδεύω;! Φυσικά και θα ξεκινήσω κι άλλες σειρές οπότε λογικά ραντεβού σε ένα 3ο μέρος με προτάσεις σειρών που είδα.